Magyar cégek hódítanak az idei PLMA-n
Az Agrármarketing Centrum 15 társkiállítójával és 144 négyzetméteres területtel jelenik meg az idei PLMA nemzetközi sajátmárkás kereskedelmi kiállításon, Amszterdamban.
Az egységes arculati elemekkel felépített standon a kiállítóknak árubemutatási és információs lehetőséget, saját tárgyalási felületet biztosítunk. Zemniczky Nándor külgazdasági attasé a nyitást követően meglátogatta a standunkat, aki a holland piac sajátosságairól tájékoztatta a kiállítókat.
2017-ben 2.500 kiállító és 13.000 szakmai látogató találkozásának színterét jelentette a rendezvény. A szakkiállításon a kereskedelmi márkás termékek széles skálája mutatkozik be, így külön pavilonok állnak rendelkezésre az élelmiszergyártók, illetve a non-food termékek gyártói részére. Az árukínálat felöleli az alábbi kategóriákat: friss és fagyasztott termékek; szárazáruk és italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari termékek, háztartási és konyhafelszerelés, autóápolás, kertészeti cikkek.