Mikuláscsomagot osztott óvodás gyermekeknek az AMC

 

Az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács az almafogyasztást ösztönző program keretében közel ezer mikuláscsomagot állított össze és oszt szét országszerte az óvodásoknak és gyermekotthonokban élőknek december 6-án, amelyekbe friss alma is kerül.

Az Agrármarketing Centrum és szakmai partnere a társadalmi felelősségvállalás jegyében az élelmiszerválasztás tudatosításának jelentőségét és az egészséges táplálkozás ösztönzését is zászlajára tűzte: éppen ezért fontos, hogy már a legfiatalabb nemzedék is tudatosan válassza és fogyassza az egészséges és vitamindús ételeket.

A friss, üde almákat tartalmazó ajándékcsomagok átadásának egyik állomása a Komáromi Tóparti Óvoda, ahol 100 óvodás gyermek kapott mikuláscsomagot.