Ropogós almával várta a futókat az AMC
Az Agrármarketing Centrum (AMC) - az idén indított almafogyasztást ösztönző kampány folytatásaként – és a FruitVeB Zöldség-Gyümölcs-Szakmaközi Szervezet és Terméktanács friss és ropogós almát biztosított a november 25-26-án megrendezendő, siófoki maraton és félmaraton versenyzői számára.
Az AMC és a FruitVeB gondolt azokra is, akik a gyümölcslevet szeretik: november 25-én, szombaton 13 és 15 óra között almalé és almaszirom kóstoltatással várták a látogatókat, a Petőfi sétányon.
A „Harapjon rá - alma és holnap” szlogent hirdető almafogyasztást ösztönző akció során november 18-ig öt kiskereskedelmi áruházlánc vásárlói kóstolhatták meg a friss és ízletes hazai gyümölcsöt. Ezt követően sporteseményeken, workshop keretében és az óvodásoknak szóló mikulásünnepségeken és nyugdíjasoknak szóló rendezvényeken folytatódik a FruitVeB-bel közös promóció.
Az Agrármarketing Centrum és a Szakmaközi Szervezet a gyermekekhez is el szeretné juttatni az almakampány üzenetét, így közel ezer mikuláscsomagot állítanak össze és osztanak szét országszerte az óvodásoknak, amelybe alma is kerül.
Az almatermesztés helyzetének értékeléséről a közeljövőben szabolcsi almatermesztőkkel és szakemberekkel „Merre tovább Szabolcsi Alma?” néven workshop-ot rendeznek az ágazat helyzetéről.