Sikerrel zárult a sertés- és mangalicahús fogyasztást ösztönző tavaszi kampány
A mangalicahús fogyasztásának elterjesztése, ösztönzése érdekében most először kampányolt az Agrármarketing Centrum (AMC) az Agrárminisztérium támogatásával - közölte Giczi Gergely ügyvezető-helyettes az M1 Este címűsorában.
Elhangzott: a különleges mangalica megérdemli azt a megkülönböztetett figyelmet, amit az AMC kampányában is kapott.
A 90-es években a kihalás szélére sodródó mangalica mára az Egyesült Államoktól Japánig mindenütt szerepel a legfelkapottabb éttermek étlapján is. Többek között olyan prémium termékeknek is alapja, mint a spanyol ibérico sonka.
Az interjúból többek között megtudható, hogy a széleskörű, szerteágazó, összeforrt kampányban televízióban rádióban, nyomtatott és online sajtóban megjelenő hirdetések és híranyagok révén találkozhattak a fogyasztók a sertés és mangalicahúsra vonatkozó hasznos információkkal.
Emellett 14 vidéki nagyvárosban és Budapesten összesen 75 alkalommal kóstoltatott az AMC sertés és mangalicahús falatokat a fogyasztókkal. Szerveztek továbbá egy szakácsversenyt és egy konferenciát is a sertés és mangalicahúsból készíthető ételekre és módszerekre vonatkozó és az ágazatot érintő információk minél szélesebb körű megosztása érdekében.