Karrier
Magyarország agrár- és élelmiszermarketingre szakosodott szervezete
Pályázati Irodavezető
kollégát keres
A Társaság feladatai közé tartozik a magyar agrár- és élelmiszergazdaság kis és középvállalkozásainak és termékeinek a közösségi marketing eszközeivel történő népszerűsítése, nemzetközi piacra jutásának segítése, valamint az ágazat legnagyobb rendezvényének, az Országos Élelmiszeripari Kiállítás és Vásárnak (OMÉK) a megszervezése és lebonyolítása.
Feladatok
- Pályázati Iroda szakmai és operatív vezetése
- hazai és uniós pályázati felhívások figyelemmel kisérése
- pályázati dokumentáció összeállítása, projekt mérföldköveinek meghatározása, megvalósulásának ellenőrzése, szakmai és pénzügyi folyamatainak, elszámolásának irányítása
- pályázati kiírások előkészítése
- beérkezett pályázatok alaki, szakmai és pénzügyi tartalmának véleményezése, bírálati előkészítése
- támogatási szerződések előkészítése
- projektek megvalósulásának nyomon követése, szakmai ellenőrzése, dokumentálása
- támogatások szakmai és pénzügyi elszámoltatása, kiértékelése
- kimutatások, monitoring jelentések készítése
- beosztott munkatársak szakmai támogatása, ellenőrzése, értékelése
Elvárások
- pályázatírásban, pályáztatásban, projektmenedzsmentben szerzett minimum 5 éves szakmai tapasztalat
- minimum 2 éves vezetői tapasztalat
- angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
- MS Office programok magabiztos alkalmazása
- alapos, precíz munkavégzés
Előny
- gazdaságtudományi és jogi végzettség
- közszférában szerzett tapasztalat
Munkaidő: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest
Kérjük, hogy fényképes szakmai önéletrajzát bruttó bérigényének megjelölésével küldje el az allas@amc.hu e-mail címre.
Jelentkezési határidő: 2017. szeptember 10.