Gulfood: Mézzel és paprikával hódítja a Közel-Keletet Magyarország
A Közel-Kelet és a világ egyik legjelentősebb élelmiszeripari szakkiállításán 16 kiállítóval szervezett közösségi megjelenést az Agrármarketing Centrum. A kiállítás jelentőségét mutatja, hogy 2018-ban több mint ötezer kiállító mutatta be termékeit és szolgáltatásait a százezer főt meghaladó közönségnek, 100.000 négyzetméteres területen.
A 120 nemzeti stand között először vett részt Észtország, Szerbia és Szlovákia. A mintegy 156 négyzetméteren berendezett magyar közösségi standon olyan, a közel-keleti térségben nagy potenciállal bíró termékeket kínáltak, mint például az aszalt gyümölcsök, mézek, teák, csokoládék, paprika őrlemények, valamint egy különleges paprikamag olaj, amely a nemrégiben piacra dobott termékeket felvonultató Discover Zone programban is helyet kapott. A Gulfoodon a résztvevők elsődleges célja − a termékek bemutatása és piacra segítése mellett −, hogy az itt szerzett ismeretek révén döntsenek új termékek indításáról, régiek újrapozícionálásáról, illetve a követendő versenystratégiáról.